Livrare gratuită la comenzi peste 500 Lei | Folosește codul
BLOOMILU
pentru 10% discount.
Termeni si conditii
- Home
- Termeni si conditii
- TERMENI ȘI CONDIȚII
Bloomilu – este denumirea comercială a OPREAN PAULA-MONICA P.F.A., întreprindere economică de naționalitate română, având sediul social în Sat Saldabagiu de Munte, Com. Paleu, str. Gheorghe Doja, nr. 6, jud. Bihor, având număr de ordine în Registrul Comerțului F05/155/2022, cod unic de înregistrare fiscală RO45582952.
Vânzător – Bloomilu
Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Bloomilu (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Bloomilu și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să își creeze Liste cu Bunuri și Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online găzduit la adresa web bloomilu.ro și subdomeniile acestuia.
Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Conținut – reprezintă:
• toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
• informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
• informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un tert cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
• date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Recenzii produs/Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător față de un produs. Rating-ul se exprimă sub formă de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui Bun sau Serviciu.
Document – prezentele Termeni și Condiții.
Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la ofertele sau promoțiile Bloomilu, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea „Cont/Coșul meu” sau secțiunea „Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Bloomilu, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
„Preț Tăiat” reprezintă prețul de referință, respectiv cel mai scăzut preț practicat de către Vânzător cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de preț asupra Bunului. În condițiile legii, Prețul Tăiat poate fi menținut și în condițiile unei reduceri succesive, treptate. Prețul Tăiat este valabil în limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului.
„Preț de Vânzare” reprezintă contravaloarea Bunului, pretinsă și solicitată de către Vânzător, Cumpărătorului/Clientului/Utilizatorului, evidențiată corespunzător acestora în pagina de produs din Site. Vânzătorul poate afișa distinct, într-un mod vizibil, cuantumul valoric al diferenței dintre Prețul de Vânzare și PRP și/sau diferența valorică ori procentuală dintre Prețul de Vânzare și Prețul Tăiat. Prețul de Vânzare este valabil în limita stocului disponibil al Bunului/Serviciului. - DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
2.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și, dacă este cazul, va returna suma achitată de cumpărător, reprezentând contravaloarea bunurilor ce nu pot fi livrate.
2.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
2.5. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate. - POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
3.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărei persoane Utilizator/Cumpărător. Pentru motive justificate, Bloomilu își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că, pe baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Bloomilu. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Bloomilu pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.
3.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea „contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.3. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Bloomilu își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.
3.4. Bloomilu poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Bloomilu are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp sau în limita stocului disponibil.
3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
3.6. În cazul plăților online, Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
3.7. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.8. După 10 (zece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se poate solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.
- CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
4.1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
- DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
5.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Bloomilu, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
5.2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Bloomilu, includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Bloomilu asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Bloomilu.
5.3. Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are și/sau obține acces prin orice mijloc se află sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între Bloomilu și acesta, și fără nicio garanție implicită sau expres formulată din partea Bloomilu cu referire la acel Conținut.
5.4. Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.
5.5. În cazul în care Bloomilu conferă Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub formă descrisă într-un acord de utilizare distinct un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Bloomilu pentru respectivul Client/Cumpărător/Utilizator sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
5.6. Niciun Conținut transmis către Client, Utilizator sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Bloomilu și/sau al angajatului/prepusului Bloomilu care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
5.7. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
- COMANDĂ
6.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
6.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
6.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului a tranzacției, în cazul plății online;
6.4.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Bloomilu, în cazul plății online;
6.4.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
6.5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la data livrării produsului către cumpărător sau către o terță parte, alta decât transportatorul, indicată de Cumpărător, în cazul în care produsul a fost achiziționat de pe bloomilu.ro. Retururile de produse trimise după expirarea acestui termen nu sunt acceptate.
6.6. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea returna produsul prin trimiterea unei sesizări din secțiunea Contact (bloomilu.ro/contact/) de pe site-ul bloomilu.ro sau trimiterea unui email la info@bloomilu.ro.
6.7. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. Procesul de returnare al banilor este de 14 zile de la primirea și validarea conformității produsului/produselor la depozit.
Suma va fi returnată după cum urmează:
6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
6.8. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).
6.9. Produse care nu sunt acceptate la retur:
6.9.1. Produsele care au fost desigilate după livrare/cumpărare, care nu pot fi recomercializate, care nu mai pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății (de exemplu: produsele de îngrijire, de machiaj, parfumuri, parfumuri de cameră, etc.).
6.9.2. Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, șocuri mecanice etc.
6.9.3. Produse confecționate potrivit specificațiilor consumatorului sau evident personalizate.
Lipsa îndeplinirii condițiilor de mai sus face ca Bloomilu să nu poată da curs cererii de retragere/returnare.
6.10. În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
- BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE
7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- 7.1.1. Furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
- 7.1.2. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- 7.1.3. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător.
- CONFIDENȚIALITATE
8.1. Bloomilu va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
8.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
8.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Bloomilu nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificații în acest sens.
- COMUNICĂRI COMERCIALE
9.1. Cumpărătorul/Utilizatorul/Clientul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:
- 9.1.1. Prin modificarea setărilor din Cont la secțiunea “Profil”;
- 9.1.2. Prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător; sau
- 9.1.3. Prin contactarea Vânzătorului.
9.2. Prin adăugarea de Bunuri sau Servicii în secțiunea din Cont: „Coșul meu”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire la:
- Modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adăugate în secțiunea „Coșul meu”;
- Recomandări de Bunuri sau Servicii similare cu cele adăugate în secțiunea „Coșul meu”;
- Existența Bunurilor sau Serviciilor în secțiunea „Coșul meu”;
- Disponibilitatea stocului Bunurilor sau Serviciilor adăugate în secțiunea „Coșul meu”.
9.3. În urma achiziționării unui Bun sau Serviciu, Vânzătorul poate transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire la:
- Sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate împreună cu Bunul sau Serviciul achiziționat.
9.4. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate la punctul 9.3 de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Bloomilu sau prin contactarea Bloomilu în acest sens.
9.5. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experienței de cumpărare, putem folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piață și a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Bloomilu.
- FACTURARE – PLATA
10.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului bloomilu.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
10.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.
10.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de Bloomilu, precum și pentru orice alte plăți aferente Comenzii în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului, prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său, sau în format fizic în colet.
10.4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
10.5. Prin această modalitate de comunicare, Cumpărătorul, accesând Contul său, va deține o evidență a facturilor emise de Bloomilu, putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.
10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către Bloomilu în Contul său, prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său sau în format fizic în colet.
10.7. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în Cont, te rugăm să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: info@bloomilu.ro.
10.8. Site-ul Bloomilu folosește pentru plățile realizate prin card Serviciul de plată online NETOPIA PAYMENTS. Mai multe informații despre NETOPIA PAYMENTS puteți găsi pe https://netopia-payments.com/
10.9. Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor, Utilizatorul/Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
- LIVRAREA BUNURILOR
11.1. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
- TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR
12.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).
- RĂSPUNDERE
13.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
13.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
13.3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării Conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
13.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților/Utilizatorilor/Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
- SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI
14.1. Scrierea de Review-uri se poate face, de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători, în secțiunea „Recenzii”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.
14.2. În momentul înregistrării unui anumit Review pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuă, irevocabilă, nelimitată teritorial și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.
14.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul înscrierii de Review în secțiunea menționată, se angajează să respecte următoarele reguli:
- 14.3.1. Să facă referiri doar la caracteristici și/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;
- 14.3.2. Să folosească limba română pentru varianta oficială a site-ului in Română și limba Engleză pentru variant tradusă a site-ului. Sunt permise și cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate românești, sunt de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
- 14.3.3. Să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumpărător;
- 14.3.4. Să se asigure că informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare și în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor părți, drepturile de autor, de marcă comercială, de licență sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
- 14.3.5. Să folosească această facilitate doar pentru a comunica detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea și cumpărarea de produse sau servicii;
- 14.3.6. Să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod și în nicio măsură, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume și/sau prenume etc.) sau orice altă informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;
- 14.3.7. Să nu înscrie informații și/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și Vânzătorul;
- 14.3.8. Să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să înscrie Review-uri care să conțină materiale de natură publicitară;
- 14.3.9. Să nu utilizeze Review-ul ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.
14.4. Pe lângă o evaluare realistă critică, în momentul înscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va adăuga și un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreună cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influența Rating-ul general al produsului sau serviciului, număr care apare între paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Review însoțit de un Rating mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.
14.5. În cazul în care Vânzătorul constată încălcarea Termenelor și Condițiilor în mod repetat, acesta își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a înscrie Review-uri.
14.6. Eventualele sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat de Cumpărători nu vor putea face obiectul niciunui Review, aceștia din urmă fiind datori să respecte dispozițiile capitolului 18 de mai jos în vederea soluționării rapide și amiabile a oricăror astfel de sesizări/reclamații.
14.7. Review-urile vor fi afișate sub forma:
- Nume însoțit de „Cumpărător verificat” – Review-ul este publicat de către un Cumpărător care a achiziționat Bunul/Serviciul din platforma Bloomilu.
- PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
15.1. Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document se găsește pe pagina Politica de confidențialitate.
- FOLOSIREA COOKIE-URILOR
16.1. Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document se găsește pe pagina Politica Cookie.
- FORȚA MAJORĂ
17.1. Niciuna dintre părți nu va fi responsabilă pentru neîndeplinirea obligațiilor sale contractuale dacă o astfel de neîndeplinire este cauzată de un eveniment de forță majoră. Forța majoră este un eveniment imprevizibil, aflat în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
17.2. Dacă evenimentul de forță majoră nu încetează în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii sale, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului, fără ca vreo parte să poată pretinde daune-interese.
- LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA. SESIZĂRI ȘI RECLAMAȚII. SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR (SAL/SOL)
18.1. Prezentul document este supus legii române. În cazul unor litigii între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă. Acest capitol și procedura prezentată mai jos reflectă disponibilitatea Vânzătorului de a soluționa rapid, eficient, amiabil și alternativ sesizările/reclamațiile/litigiile, utilizând mecanismele legale aplicabile în România.
18.2. Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii pot trimite o reclamație prin formularul de contact disponibil pe Site la secțiunea Contact. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor de către Vânzător este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
Dacă Cumpărătorii:
- nu primesc un răspuns în termen de 30 de zile de la Vânzător;
- primesc un răspuns după termenul limită de 30 de zile;
- sunt nemulțumiți de modul în care a fost gestionată sesizarea/reclamația,
pot apela la procedurile alternative de soluționare (SAL/SOL) prezentate mai jos și ulterior la instanțele de judecată competente conform art. 18.7 din prezentul document.
18.3. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, oferind consumatorilor posibilitatea de a soluționa litigiile legate de achiziționarea Bunurilor și/sau Serviciilor. Sesizările sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori și vor fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalități alternative se poate face atât online conform pct. 18.5 de mai jos, cât și prin metode clasice, pe suport hârtie conform art. 18.4 de mai jos.
18.4. Pentru soluționarea alternativă a litigiilor, sesizarea sau reclamația Cumpărătorului poate fi depusă în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, la următoarele date de contact:
- Adresa: București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865
- Tel: 021.307.67.69
- Fax: 021.314.34.62
- E-mail: dsal@anpc.ro
Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România. Este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibilă la următorul link: Listă entități SAL. Pentru mai multe detalii, Cumpărătorii pot accesa link-ul din secțiunea ANPC de pe site.
18.5. Conform Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum, Utilizatorii/Cumpărătorii au posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciară a litigiilor prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), creată de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficientă, rapidă și echitabilă a litigiilor rezultate din contractele de vânzare sau prestare de servicii online între un consumator cu reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. Platforma SOL poate fi accesată la link-ul din secțiunea Platforma SOL.
18.6. SAL și SOL nu sunt două mecanisme separate pentru soluționarea sesizărilor/reclamațiilor. Cumpărătorul înțelege că soluționarea alternativă a litigiilor și soluționarea online a litigiilor reprezintă un singur mecanism, având același scop și finalitate. Distincția dintre SAL și SOL este reprezentată de modalitatea de accesare: SAL utilizează un format clasic (în scris), în timp ce SOL utilizează un formular digital online.
18.7. În cazul în care soluționarea amiabilă sau alternativă a sesizărilor/reclamațiilor/litigiilor nu este posibilă sau nu se ajunge la un consens, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Oradea, județul Bihor.